TNG

Samordnande coach på kundtjänst, Cabonline

Erfaren inom kundtjänst och söker ny utmaning? Vi söker en medarbetare med samordningsansvar till Cabonline i Stockholm. Sök nu!

Uppdragsgivare Cabonline Customer Service AB
Placeringsort
Sista ansökningsdag 2018-12-15
Karriärs&shymöjligheter Karriärs­möjligheter
Friskvård Friskvård
Kollektiv&shyavtal Kollektiv­avtal
Kompetens&shyutveckling Kompetens­utveckling
Julia Wengse
I de första stegen under vår rekrytering är du helt anonym, vi vet inte ålder, namn eller kön.
Frågor om jobbet? Kontakta din rekryterare för mer information

Julia Wengse

0768 72 57 77

Erfaren inom kundtjänst och söker ny utmaning? Vi söker en medarbetare med samordningsansvar till Cabonline i Stockholm. Sök nu!

Vi söker en samordnande medarbetare till Cabonlines kundservice i Stockholm. Har du vana av kundtjänst, ledarskap och en vilja att axla en ansvarsfull roll på ett växande bolag? Här kommer du att koordinera och planera ditt och andras dagliga arbete och agera spindeln-i-nätet för att verksamheten ska flyta på så smidigt som möjligt. Låter detta intressant för dig? Varmt välkommen med din ansökan!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

På Cabonlines kundtjänst erbjuds du en omväxlande tjänst med många kontaktytor och mycket ansvar - perfekt för dig som är en fena på kundkontakt och att bygga relationer. Du kommer vara en del av ett tight team som hjälper och stöttar varandra, såväl kollegor som chefer, för att ständigt leverera på topp. På Cabonline finns det tydliga utvecklingsmål och en möjlighet att växa i din yrkesroll samt på sikt ta dig an fler utmaningar inom bolaget.

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

Den här kundtjänst-avdelningen riktar sig mot det dagliga arbetet gentemot taxiförare i hela Sverige. I din roll kommer du att leda och fördela det dagliga arbetet på avdelningen samtidigt som du jobbar operativt i kommunikationen med förarna. Du kommer bygga upp täta och återkommande dialoger med din kundkrets med möjlighet att bygga upp bra och långvariga kundrelationer. I rollen kommer du att:

  • leda och fördela det operativa arbetet
  • ta emot inkommande samtal 
  • sköta administration i systemet i form av föra händelselogg och sammanställa statistik
  • utveckla rutiner och arbetssätt för att förbättra verksamheten
  • coacha kollegor
ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

I rollen kommer du vara en del i ett team som tillhör en större avdelning inom kundtjänst. Dina arbetstimmar fördelas under dagen mellan 06.00 - 22.00, där du antingen har pass mellan 06.00-14.00 eller 14.00 och 22.00. Detta jobb är på heltid och startar enligt överenskommelse. Cabonlines kontor ligger i stora och luftiga lokaler i Sundbyberg. 

VEM ÄR DU?

VEM ÄR DU?

Till denna roll inom kundtjänst tror vi att du:

  • har jobbat med kundservice och i den rollen coachat andra (i en roll som teamleader eller coach)
  • är servicemässig och duktig på att bygga och förvalta kundrelationer
  • är en duktig administratör 
  • har god IT-/datorvana

Förutom detta tror vi även att du som person är en skicklig problemlösare som tar stort ansvar över ditt arbete och dina ärenden. Du är också flexibel när det kommer till att anpassa sig till kundens önskemål och behov. Sist, men allra viktigast, ser vi att du är en serviceperson ut i fingerspetsarna och gillar att nå uppsatta mål tillsammans med dina kollegor!

Cabonline Customer Service AB

Cabonline Customer Service AB

Cabonline Group är en av Europas ledande teknik och serviceleverantörer till taxi och transportbranschen. I Sverige, Finland och Norge är ca 3500 åkerier anslutna med tillsammans ca 7000 fordon under olika varumärken, bl.a. TaxiKurir, Taxi 020 / Sverigetaxi, Norgestaxi, TOPCAB, Taxi Skåne och Kovanen. Åkerierna får genom Cabonline Group attraktiva kundavtal, branschledande teknikutveckling och tillgång till stordriftsfördelar och infrastruktur. Gruppen omsätter cirka 5,6 miljarder kronor och utför drygt 60 000 resor per dygn. Cabonline erbjuder flexibla transporttjänster i världsklass. Med ledande teknik förenklar vi processen för åkerier, förare och kunder genom att hjälpa dem att hitta den perfekta matchningen. Vi riktar oss till offentlig sektor, privata företag, åkerier, förare samt kunder och erbjuder utbildade och serviceinriktade förare, administrativt stöd, sömlös teknologi och effektiv förvaltning. Våra effektiva bokningstjänster används av hundratusentals kunder i hela Norden och ger en användarupplevelse utöver det vanliga.

Uppdragsgivare Cabonline Customer Service AB
Placeringsort
Yrkeskategori
Sista ansökningsdag 2018-12-15
Julia Wengse
Vi ser bortom din CV, ålder, bakgrund, namn och kön när vi rekryterar fördomsfritt.
Frågor om jobbet? Kontakta din rekryterare för mer information

Julia Wengse

0768 72 57 77

Räkna ut avståndet till jobbet


Löfströms Allé 7


map